Forbes Women – inspiruje do działania

0
forbes.pl

Kilka dni temu, 5.04.2019r. miała miejsce premiera polskiego Forbes Women. Jedną z ambasadorek została Joanna Przetakiewicz, projektantka mody, założycielka marki La Mania. Jak powiedziała na uroczystej premierze: „My kobiety pracujemy dużo, dużo więcej niż mężczyźni. I dzięki „Forbes Women” możemy wzajemnie się inspirować. Raz na zawsze trzeba wyrzucić ze swojego twardego dysku, że praca kobiet jest mniej ważna niż mężczyzn. Kobiety potrafią spojrzeć na każdy projekt wielowymiarowo i to jest duża nasza wartość. Joanna Przetakiewicz jest również inicjatorką projektu „Era Nowych Kobiet”, przez co zwraca uwagę na potrzebę połączenia i wzajemnej przyjaźni kobiet.

Poruszony został również temat luk płacowych. Różnice w płacach kobiet najbardziej są widoczne wśród kobiet będących czy wracających z urlopów macierzyńskich. Monika Kordowska, dyrektor zarządzająca Pionu Ryzyka Operacyjnego, Kontroli Kredytowej i Przeciwdziałania Nadużyciom w banku BNP Paribas , oceniła, że w zmniejszeniu luki płacowej dużą rolę muszę odegrać mężczyźni. – Zarządy otwierając drzwi kobietom, otwierając składy zarządów dla kobiet, dają sygnał: nie boimy się. Ten ruch musi powstać w całej organizacji i musi być wspierany przez zarząd.

forbes.pl
forbes.pl
forbes.pl
forbes.pl
forbes.pl
forbes.pl
forbes.pl
forbes.pl

„Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy – czy to kobiety, czy mężczyźni – muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy.

Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do efektywnej współpracy pokazując pozytywne znane i mniej znane przykłady takowej współpracy. Chcemy poruszać tematy, problemy, które z racji biznesowego i konserwatywnego charakteru magazyny Forbes nie znajdują miejsca na łamach miesięcznika: cała strefa psychologii biznesu (samodoskonalenie, emocjonalne aspekty biznesu, kierowania zespołem, relacji z partnerami biznesowymi, również w kontekście osobistym). Cały obszar stylu życia, (hobby, moda biznesowa, etykieta).”