Marka Joanna Kruczek nierozerwalnie kojarzona jest z luksusowymi produktami skórzanymi, głównie dla kobiet. Zdobyła serca klientek swoją niepowtarzalnością i desingiem. Cieszy się uznaniem poza granicami Polski, zdobywając coraz to nowe rynki. Dlaczego więc przyszedł czas na zmianę nazwy brandu? La Tezza by Joanna Kruczek! Włoskie wyrafinowanie w polskim stylu.

Joasiu, zmiana nazwy brandu tak silnej i prężnie rozwijającej się marki to duże zaskoczenie. Dlaczego zdecydowałaś się na taki krok?
Zmiana jest kolejnym i naturalnym krokiem w ewolucji marki. Zainteresowanie zewnętrznych rynków marką jest coraz większe, również dzięki zagranicznemu inwestorowi, a co za tym idzie coraz większe są wobec marki wymagania. LA TEZZA to wyrafinowanie, ale i teza, za która stoi symboliczny „krok naprzód”.
Czym jeszcze zaskoczy nas Joanna Kruczek pod nazwą La Tezza? Ponoć to nie koniec zmian…
Zaskoczenia są tym ciekawsze…kiedy ich nie znamy 😊
Czy Twoje torebki niebawem będzie można kupić w każdym kraju na świecie? Czy raczej pozostaniesz przy dotychczasowych państwach?
Torebki LA TEZZA to produkt elegancki i wysmakowany. Chcemy by pojawiał się w najważniejszych miastach na całym świecie.
Czy rebranding marki wpłynął na Twoje życie prywatne? Zostajesz w Polsce czy ruszasz w świat?
Moje życie od lat jest jest na walizkach. W tej kwestii nic się nie zmieni.
Czego mogę Ci życzyć na tej nowej i z pewnością ekscytującej drodze, jaką rozpoczynasz?
Proszę życz naszej marce LA TEZZA konsekwencji w realizacji planów i zapału, który jest w każdej osobie współtworzącej brand LA TEZZA 😊